被指冇同外傭姐姐溝通 張敬軒親自解畫:畢竟開心無價 (18:13)

文章日期:2020年11月20日

張敬軒上月新聘的外傭姐姐「遮遮」,每日為他炮製「精美早餐」,惹來網民熱話,不少網民每早都期待外傭姐姐為軒仔炮製的「精美早餐」,有網民昨天曾在軒仔的Instagram留言,問他有沒有認真和外傭姐姐溝通過,該網民問道:「其實我想問你有無認真和工人溝通過,你唔喜歡食這些?始終佢唔係本地人,佢可能這些好好呢?你唔同佢講日日寫文,問題都唔會改善喎。(一位家中都有外庸(傭)的人上)。」

軒仔亦有回應該網民留言:「大家笑一笑啫,唔好太認真。依家咁嘅世界,想開心真係要特登去搵。我通常都淨係喺屋企食朝早嗰餐啫,冇乜所謂,反正我一日食六餐,我有諗過推返佢上正軌嘅,不過有時見到啲朋友仔留言話一個早餐post,令佢哋自己沉悶嘅一日多咗一次笑容,我覺得呢個緊要過我個早餐,畢竟開心無價。生活當中嘅苦我哋各自都有,但係可以氹吓大家開心,係我同遮遮嘅福份。It's ok」。

今午軒仔繼續在Instagram貼了由外傭姐姐炮製的蒸水蛋,該碗水蛋被軒仔形容為「笑陰陰水蛋」,軒仔表示昨晚夜收工,今天睡晚了少少,昨晚臨睡前就寫定張便條,跟外傭姐姐講今早可以吃飯及蒸水蛋,軒仔寫道:「#心諗實冇死喇啩 雪櫃入面如果有啲咩青色嘅嘢炒下就得㗎喇咁。起身冇耐佢就好快手咁擺曬喺枱面,我Fankiu(thank you)佢。

我跟手坐低 #有請伍衛國 坐定,然後我見到兜水蛋同緊我陰陰咀笑,#我是咪有幻覺 #事後我用咗十五分鐘去細心欣賞 #喱(呢)單嘢係堅勁我話你知 #蒸水蛋蒸到識笑 #我諗佢係香港第一人 #有耳的棺材個frd #會笑的水蛋 #btw #水蛋啲水喺邊」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕張敬軒 外傭姐姐 早餐