豪兒結婚|孖謝東閔做兄弟 林子善感動即場攬住老婆喊 (16:28)

文章日期:2020年11月25日

袁偉豪和張寶兒昨日在豪宅秘密簽字結婚,林子善和謝東閔是袁偉豪的兄弟團,二人事後在網上分享個人感受。林子善留言:「首先再次恭喜8009 & 寶兒,祝白頭到老永結同心,筷子筷子。兄弟你嘅婚禮真令我非常感觸,回想起我結婚嘅時候你同我講,兄弟我當日一定要做你伴郎㗎,之後仲幫我傾咗好多Sponsor,我結婚當日你第一句同我講嘅說話,兄弟你放心,今日你唔會喺我視線範圍以外,一切唔使擔心,跟足我全程,非常貼身,感恩有你。當琴(噚)日你斟茶比(畀)外父外母嘅時(候),我有兩個感覺,一個就係我回憶,第二個感覺就係我未來嫁女時,好在戴咗口罩,全程真係喊到麻,到咗婚禮現場,你嘅承諾回憶到我即時走去攬住我老婆一齊喊,好感動...人生新嘅一頁新開始,好好享受人夫嘅日子,真係好正,遲啲變成父親仲好玩,筷子筷子,盡在不言中兄弟,I LOVE YOU,2020-11-24。」

謝東閔則表示:「從一入行就認識這位朋友,跟你一起拍了無數的劇,大家一起見證大家的成長。呢幾年看到你完成了很多自己想實踐的事情,真心替你開心!今天(24號)見證着你成家立室,到了人生的另外一個階段,希望你們能夠永遠幸福白頭到老❤️。#識於微時既(嘅)朋友是最珍貴」

相關新聞:新婚張寶兒開工前風騷曬婚戒 Ig甫潮爆中式婚紗相

(即時娛樂)