龍鳳胎弟弟Derek開通Ig 「專家」陳凱琳教3點呃like (22:24)

文章日期:2020年11月26日

陳凱琳個人Ig帳號擁有逾66萬的followers,可謂經營相當成功,其龍鳳胎弟弟Derek近日亦學家姐玩Ig,陳凱琳以「專家」口吻去教路,並列出3大要點,就是泳衣相、兒時照片及出賣家姐系列,相不到Derek頭幾個post已經有齊陳凱琳的要點,相當醒目。

陳凱琳留言:「我細佬終於開IG啦!(其實佢究竟知唔知而家喺2020年㗎呢?🙄)Anyway,講返正題先,咁開咗IG之後,我細佬就問我呢個專家😌Sorry,I mean,『用家』點樣玩架(㗎)?作為家姐嘅我梗係要幫佢呃下like先啦!首先要知道:1.好多人都鍾意睇泳衣相(ok,搞掂)2.小動物或小朋友會比較受歡迎(ok,搞掂)3.隨時可以出賣自己家姐(ok,搞掂)講笑啫!不過如果大家想嘅話都可以支持下我細佬,follow佢個account,歡迎佢終於融入我哋2020年嘅世界啦!多謝😂 FOLLOW NOW  @derek_hcc」

(即時娛樂)

相關字詞﹕龍鳳胎弟弟 陳凱琳