愛妻號|李亞男36歲生日 王祖藍使出絕「蜜」殺手鐧冧妻 (11:03)

文章日期:2020年11月27日

「愛妻號」的王祖藍,早前使出3大絕「蜜」殺手鐧,為大肚愛妻李亞男慶祝36歲生日。早年因參與《跨界歌王》歌唱實力備受肯定的他,先在愛妻生日前夕借開會之名,偷偷溜入錄音室錄下王力宏的經典情歌《Forever Love》,據知該首歌曲亦是他和亞男的定情歌曲,相當浪漫。

因疫情關係,亞男大肚期間經常待在家中,因而愛上烘焙,差不多每隔一、兩天便有愛心麵包或甜品出爐,更不時送「外賣」為老公打氣;為了鼓勵愛妻繼續培養烘焙樂,祖藍早前私下訂製印有愛妻處女食譜《暖男廚房》字眼的麵包袋送贈亞男。

祖藍深知亞男愛熱鬧,亦一早聯絡好友蔡少芬、孫耀威和陳美詩等,於亞男生日當天偷偷躲在家中,炮製驚喜派對,亞男看到好友突然現身,感到驚喜,由於表現太雀躍,祖藍笑稱:「小心生咗個B出嚟﹗」

是晚主角除了大肚靚媽亞男外,還有可愛度爆燈的Gabby,可能因為派對在晚上舉行關係,Gabby起初扭眼瞓兼天然呆,不過熱身一輪後,她回復可愛本色,拍照時甚有默契地與媽咪及其好友們齊齊「豬嘴」。

亞男事後表示生日當晚玩得很開心:「原本今年生日都係諗住一家人食餐飯就算,估唔到祖藍安排咗幾位好朋友嚟同我慶祝,我覺得好Sweet,同埋好多謝佢為我特製咗一批『麵包袋』,佢話方便我焗完啲麵包或者甜品,送畀人時有自己嘜頭,等我感覺好似有屬於自己品牌咁。(生日願望?)所有人都身體健康,真係好重要。(第2個BB就出世,緊唔緊張?)期待,希望佢肥肥白白,健健康康,開開心心成長就OK喇。」

(即時娛樂)