有線裁員|阮子健斷捨離 杜汶澤跟李臻割席:Shame on you (20:05)

文章日期:2020年12月01日

杜汶澤與有線新聞總監李臻是中學同學,兩人是拔萃仔,年前阿澤跟舊同學李臻在社交平台也有互動。今日傳出有線新聞部40名員工被裁消息,《新聞刺針》全組將被裁,矛頭指向新聞部高層,包括李臻。杜汶澤在Facebook留言炮轟:「Cable李臻!Shame on you!呢啲所謂舊同學,要唔要都罷……真係忍到你啲十級紫色臭狐都忍唔到你嘅所作所為!究竟香港仲有冇電視台守得住?」有網民留言問阿澤是否李臻「落刀」?他回覆:「自從我feel到佢係藍嘅之後,已經delete咗佢。」

商台節目主持阮子健今日也用行動表達,他在社交網上載的照片中,他拖住電視機到垃圾站,並說:「屋企有件咁大件嘅野(嘢),忍左(咗)佢好耐!剪不斷理還亂?冇嘢Cut唔到!」有網民留言支持阮子健的斷捨離行動。

(即時娛樂)