新冠肺炎|林盛斌未來兩月工作1日內冇晒︰好Amazing (15:31)

文章日期:2020年12月03日

第四波新冠肺炎疫情來勢洶洶,消息指本港今日(12月3日)增約92宗確診個案。新一輪疫情下,各行業再進一步受到衝擊。林盛斌(Bob)透露他本來12月及明年1月的工作,一日之內全部延期或取消。

他說︰「計畫(劃),真係永遠趕唔上變化!眼見10月同11月疫情好似緩和咗少少,然後多返(番)少少人搵我12月同1月去做嘢,正當以為坐足幾圈臨尾可以食返(番)鋪對對糊,袋返(番)少少車錢返到屋企去過呢個年關之際,一日之內,全部通知要延期或取消。個感覺真係好amazing.....😂😂😂 但係,我同自己講:『內心強大,冇嘢要驚!』同業們,撐住,頂住!」

因被列為緊密接觸者,目前正接受14天強制檢疫的蕭正楠留言︰「好有正能量,成段文字同send俾我嘅一樣,係最尾你同自己講嗰句有啲唔同,印象中好似有好多符號交叉X Y!🤔」Bob回答︰「你都係去清潔你間房啦,唔好睇咁多IG啦!」

(即時娛樂)