Jacky Ma病逝|林海峰︰遇上最型嘅Jacky 軟硬先會成型 (23:08)

文章日期:2020年12月06日

星級髮型師Jacky Ma(馬桂燦)抗病兩年,於12月3日離世。

Jacky Ma由1985年開始,就是軟硬的御用髮型師。林海峰今晚在社交網上載他和葛民輝跟Jacky Ma的合照,留言︰「85年同阿葛開始一齊去Headquarters搵Jacky。近年,每次佢幫我剪髮我都會影相留念,剪完我會主動同佢講『好靚呀Jacky,係你先剪到㗎咋,你唔幫我剪邊個幫我剪呀…』以上都係我對佢由衷嘅說話。凡事有限期,有幸遇上最型嘅Jacky,軟硬先會成型,阿葛阿Jan心存感激。今日大家就當佢上咗Heaven打碟跳舞吧。Jacky Ma,玩得開心啲!最後希望佢家人一切安好。」

草蜢的蘇志威也在社交網上載與Jacky Ma的合照,並說︰「相識超過30餘年,怎麼捨得你離開。每次表演完畢都會在台上鳴謝你,日後表演完畢我仍會在心裏感謝你。致所有粉絲們,台上的我, Jacky Ma功不可沒,永記。」

相關新聞︰Jacky Ma病逝|蔡一傑蔡一智悼念30年戰友

相關新聞︰李麗珍舊愛|星級髮型師Jacky Ma抗病兩年病逝

(即時娛樂)