健身中心關閉|陳偉成網上吐苦水:政府完全冇補貼過僱主 (22:51)

文章日期:2020年12月08日

政府因應疫情爆發第四波,宣布美容院、按摩院及健身中心等再次暫時關閉,身為健身中心老闆的陳偉成在社交平台大吐苦水:「又封Gym,又停呢樣又停嗰樣😅😅,有冇諗過日日都處理唔到個源頭,香港點會有得好過。冇得做運動個人唔健康又點樣對抗疫情呢?香港人真係最辛苦嘅一年,打工嘅日日都Home Office,其實仲辛苦過返工。做生意嘅更加大鑊,政府淨係識叫人停但係完全冇補貼過雇(僱)主,每次白白交租今年都白白交咗差不多五個月租金,你話點樣做到生意呢?上次第三波疫情佢只係講咗一句,希望業主共渡難關一齊減租,但係邊個業主會睬你呢?最後只有香港人幫香港人,靠自己人回復經濟💪,我覺得可以有關牽連嘅職業,大家互相幫忙互相介紹🔥🔥。不如大家喺呢度講啦你哋咩行業?再睇吓啲留言會唔會可以互相幫助?」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳偉成