男排女將|鄧麗欣排球Look勁省鏡 爆Seed反擊前教練 (22:51)

文章日期:2020年12月09日

由鄧麗欣、顧定軒、陳卓賢、盧瀚霆、肥仔@ERROR等主演的ViuTV原創劇《男排女將》,今晚(9日)播出第13集,鄧麗欣在劇中身穿排球服打波,相當省鏡!

今集劇情講述網傳家瑜(鄧麗欣飾)跟「力圖」球員有染,實情是有記者訪問力圖隊員時,偷偷將他們在沙灘歡送Bobby的影片移花接木,並製造假新聞誣陷球隊,事件令家瑜要出席排球總會聆訊,此時家瑜卻重遇當年教她的魔鬼教練魯Sir(高翰文飾)。

事後雖然球隊已交出影片證實真偽,但魯Sir卻認為家瑜當年曾指證他虐待球員,而處處留難兼針對她,甚至要家瑜放棄當「力圖」的教練,否則取消球隊參加聯賽資格,及後眾球員知道家瑜遭魯Sir留難,決定去排總找魯Sir,期間King(顧定軒飾)及魚仔(陳卓賢飾)等,當街向魯Sir下跪,懇求他讓家瑜繼續當教練,此時家瑜趕至,叫他們不用跪魯Sir。

家瑜向魯Sir爆seed,她說:「呢啲咁嘅人,你愈驚佢,佢就愈過分。當初我就係驚佢,所以我做咗一啲令自己到依家仍好後悔嘅事,我好後悔當初點解冇『篤』你出嚟,後悔當初點解驚你,嗰時我每晚瞓唔着,我就喺度諗,究竟有幾多人因為我冇勇氣企出嚟而受傷害?我今日終於都醒,係你迫醒我嘅,係你迫到我走投無路,一定要攞呢隻(光)碟出嚟,呢隻碟入面,記錄晒以前我哋練波所有情况,包括你嘅所作所為,你點折磨人同批鬥人,點樣精神折磨所有球員,今日我就要同你搞大佢,我要全世界都知道你嘅所作所為,到時睇你排總個位仲坐唔坐得穩?」

由於Bobby(盧瀚霆飾)已離開「力圖」,改由Chris2(肥仔@ERROR飾)代替成為球隊二傳手,然而Chris2的實力和態度,始終及不上Bobby,更遭球員質疑他的二傳手能力,令Chris2飽受壓力。

(即時娛樂)