全民造星III|Waiwai被淘汰暈倒送院 羅凱鈴續站「死亡」邊緣 (13:53)

文章日期:2020年12月10日

ViuTV《全民造星III》昨晚播出第28集,兩組進行對決,林二汶帶領的A組以3男2女的組合跳唱歌曲《曹操與木蘭》,彭秀慧的B組就以女團上陣,唱跳百老匯式歌曲《The Flappers》,惟表現未如理想。A組最後以4比1勝出比賽,身處「死亡名單」中的Judas Law(羅凱鈴)得以被保住,B組的Waiwai(潘緻慧)就被淘汰。

彭秀慧強調一直很喜歡Waiwai,但因發現她身體出了問題,才決定將她放進淘汰名單內,希望她有機會休息接受檢查。被淘汰的Waiwai表現冷靜,接受節目組訪問時坦言身體不太好,經常頭暈。她完成訪問後一度支持不住在後台暈倒,工作人員立即召來救護車將她送院。

昨晚一集播出後,Waiwai在Instagram報平安,她說︰「其實比賽期間真係好唔舒服,但身邊嘅組員同埋工作人員、彭導都好照顧我,想係(喺)度多謝你地(哋)。或者唔講大家未必發覺係(喺)好多大合照入面都無我份,係因為當時基本上一郁就好易暈,而press con.當日我已經暈到被抬咗去休息室,所以同唔到大家影相,比賽當日更因為入咗醫院唔能夠好好同大家講再見、影下相,或者支持後面組員嘅演出。」

「每一次缺席都令我覺得好似錯失咗啲野...在其中但不能好好參與,除咗影唔到合照,亦因為表現唔好出錯連累隊友,係(喺)度想同所有組員講對唔住... 我完咗比賽做咗body check嫁(㗎)啦!休養完一排無咩大礙,大家放心。」

「知道要走果(嗰)下完全無失落就假嘅,但好明白彭導哩(呢)個決定係為我好,佢其實真係好關心我好錫我。雖然我都好想繼續參賽,坦白講我甚至連個人賽項目都構思過要點做...但一句到尾:人無事先做到世界冠軍,希望日後可以係其他平台見到大家。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕全民造星III