男友經常惹緋聞 陳庭欣展保衛戰:不想近墨者黑 (22:36)

文章日期:2020年12月16日

陳庭欣(Toby)跟男友楊振源(Benny)拍拖兩年,兩人表現恩愛,但Benny不時惹桃花傳緋聞,日前又傳曾客串電影《喜愛夜蒲2》的蔡佩賢(Kitty)因Toby認識Benny並乘虛而入。Toby展保衛戰,日前回應男友緋聞時,以「唔正經嘅女仔」形容Kitty。

今日Toby回覆《明報》時跟Kitty 劃清界線,稱兩人只是有共同朋友,沒有經常出去吃飯飲酒。她又補充只是聽說過Kitty的傳聞,她是「唔正經嘅女仔」,自己不想近朱者赤,近墨者黑,故會避忌。她又說:「最近太多報導關於我嘅私人事,希望大家畀啲空間及私隱我,謝謝!」

蔡佩賢心情未受緋聞影響,她在社交平台分享慶祝生日的照片,捧著蛋糕好開心。她留言:「生日月朋友嘅祝福同關心收到晒,疫情繼續小心,身體健康,有啲事情笑下咪算囉,明就明啦。被安排嘅騷擾,早前已報警處理,我出入會小心喇。」提到被騷擾又報警,她沒有解釋所指是誰,惹人揣測。

(即時娛樂)