全民造星III|演唱失準被淘汰 Judas早知《破曉》難唱好... (11:35)

文章日期:2020年12月17日

ViuTV節目《全民造星III》十強爭奪戰,羅凱鈴(Judas)選唱林憶蓮的經典歌曲《破曉》失準,終被淘汰出局。她在社交平台表示《破曉》是她從未表演過的歌,雖然這首歌難唱得好,她也堅持要唱,全因自覺每句歌詞都與她有關。

Judas說︰「《破曉》係我從未表演過,亦未喺busking唱過嘅一首歌曲,喺二十強比賽嘅呢一Round,我本來想揀唱啲勁歌,但我唔想以提高勝算為準則嚟去揀歌。喺我仲揀緊歌嘅時候,梁祖堯推介咗一首歌俾我,就係憶蓮嘅《破曉》,我喺好耐之前有聽過,但我從來未有細聽。」

「當我用心去感受,去聽完一次,我就知道,我要揀呢首,哪怕呢首歌係有幾難唱得好,我都要唱,就算我唱得差,就算大家點評論都好,我覺得呢首歌每一句歌詞都關自己事。我想喺《造星》歷程入面唱,機會或者只係有呢一次,我想真心全心全意去表達自己,我諗咁嘅機會真係唔多,所以我決意揀呢首歌做二十強比賽歌曲。」

「林二汶亦一早有提點教導我,佢話呢首歌好赤裸,好難唱得好,或者需要花好多年功(工)夫先做得到,聽完二汶咁講,我都有再問自己『係咪真係要唱呢首?』我答自己『係,一定係。』「唔好著重勝算呢一點,我係想揀呢首嚟表達自己,我一定會盡力做,咁就無憾。』最後,我雖然入唔到十強,但我真係完全無遺憾嘅感覺,是的,我做得未夠好,但我一定會繼續努力去行呢條路。我等待自己真正的《破曉》。我《造星》節目生涯已經完結喇。」

(即時娛樂)