面對龐大律師費 王宗堯獲譚小環老公出價10萬邀做茶記一日代言人 (19:18)

文章日期:2020年12月17日

王宗堯去年7月闖入立法會,被控以「進入或逗留在會議廳範圍」及暴動罪。明天(12月18日)將要出庭的他面對負擔龐大律師費用,日前在社交網發文請求大家給予工作機會,繼日前獲公民黨副主席譚文豪以5位數字酬勞邀請他擔任一日店長後,譚小環丈夫蔡強榮(Eric,渣哥)亦以10萬元聘請王宗堯擔任其茶記的港島分店一日代言人。

渣哥在社交平台宣布邀請了王宗堯擔任一日代言人的事,他坦言與王宗堯向來是老友,現在更是兄弟,對方有事,他會直接以行動來力撐。

渣哥說︰「我禽(噚)日第一時間約佢都要約到今日晚,現在可以宣佈,19/12,嚟緊個星期六,宗堯答應會11:00-16:00出現在大渣哥茶記(港島店)幫手做一日代言人,到時肯定人山人海,想撐男神嘅就早啲嚟嘞。至於一日代言人嘅工資係幾多?既然係兄弟,就當然兄弟價 — 不扣除任何成本,營業額10萬。但若然星期六營業額唔夠10萬,差幾多就由我哋渣哥團隊包底。兄弟做事,除咗要齊心,都要齊頭。」

「渣哥喺度想同宗堯講:以上行動,如果渣哥團隊有需要,隨時會搵你幫手做第二三四五六……次!呢句係你成日同我講㗎『You'll Never Walk Alone』。」

(即時娛樂)