造星III|林二汶認少傾偈 夏子涓:很多話不用言語表達 (14:45)

文章日期:2020年12月18日

夏子涓於昨晚的《全民造星III》十強爭奪戰中跟KLAU(劉瑞祈)對撼,子涓自彈自唱《天黑黑》卻失準,以2比3敗給KLAU,無緣成為十強參賽者之一。

相關新聞:全民造星III|CY KLAU入10強 Timo被陳柏宇狠批唱歌「嚴重唔得」

身為節目導師之一的林二汶事後在社交平台送上鼓勵:「子涓,對,我同你冇乜好多傾計,但係你知道我相信你,從casting開始就相信。你要多謝自己,每一個讚賞,都係你自己賺返黎的。你由一個好在意有冇人見到你嘅人,變成一個將大家都放進自己眼睛同心底嘅人,哩種打開心嘅包容,令到大家都真正睇得到你。加油,子涓。唔容易行嘅路,比順利嘅路,多左一種更厲害嘅禮物,哩份禮物叫『故事』。有故事的人,更能說故事,加油。」

夏子涓亦在網上講感受:「二汶和我一直有種默契,很多話都不會用言語表達,而是眼神,有很多次和她四目相對的時候,淚光,欣慰,堅定,我能看清她眼底的一切,於是我相信自己,因為二汶相信我。我想未來或許依然不易,或許還是會受傷,但我還是會選擇去做一個好的人,無論遇上好與壞,都會選擇堅持愛。在未來的日子裏,我會不僅僅做到『我捱到!』,而是『我會很精彩!』」

(即時娛樂)