做ViuTV不可以做喱騷? 杜汶澤明窒:唔知以為講緊TVB (15:21)

文章日期:2020年12月18日

杜汶澤現正身處台灣,向來勇於表達意見的他,昨晚大爆公司同事接觸過一些藝人,很多都說做ViuTV的不可以做喱騷,令他以為對方是講TVB,於是在網上發表他的個人感受。

杜汶澤留言:「見到你哋睇全民造星睇得咁開心,我都好明,始終人係需要娛樂嘅。唔係想掃大家興,但係好多我哋台嘗試接觸過嘅藝人,都話Viu同佢哋講,做Viu就唔做得喱騷,有趣,唔知以為講緊TVB.......無論係政治立場又好,有利益衝突都好啦,Ok明嘅,始終我哋個台嘅野心都係想多啲同路人有演出機會,既然藝人有出路,咁梗係做啦。唔通我同人講,Viu有冇我個台咁多人睇呀?Viu有冇我咁有錢吖?咁咩?我嘅人生從來都係四面受敵,無驚喜。不過我螳臂擋車,唔通你無見過咩?今日無你咁大啫,你唔俾我將來有嘅咩?唔緊要嘅,做生意長遠都係靠實力,你做得好,大家一定支持嘅。同事加油!為咗聽日開台嘅事,辛苦晒你哋!」

ViuTV就杜汶澤言論回覆:「謝謝查詢,沒有回應。」

此外,杜汶澤今日再度帖文,上載一張他跟黃秋生的合照,二人心情不錯,而他更寫上:「這位先生問我在台灣能否交費看喱騷,他想看那個什麼『黃秋生大師班』,想學演技.......當然可以啦!而且有台灣國語字幕呢!15:00 正式啓播!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕喱騷 杜汶澤 黃秋生