被姜濤一句說話嚇到大叫 李幸倪︰你讓我們看到你的可愛 (21:36)

文章日期:2020年12月18日

李幸倪(Gin Lee)昨晚舉行線上音樂會,請來姜濤任演出嘉賓,合唱《流星雨》及《刻在我心底的名字》。Gin Lee在社交網分享與姜濤的合作點滴,並對姜濤說︰「多謝你的參與,讓我們看到你的可愛,繼續加油!」

Gin Lee回憶綵排時問姜濤︰「OK嗎?耳仔聽到舒唔舒服,有冇咩問題?」姜濤當時回答她無問題。兩人合唱完一次後,現場一片寂靜。Gin Lee於是再問︰「你覺得點?你有冇咩意見?」姜濤答︰「我...我會有咩意見?你哋可唔可以畀啲意見我?」Gin Lee聞言捧腹大笑﹗

開騷前,Gin Lee對姜濤說︰「你知唔知點解你會出現喺電視,跟住又會走出電視㗎?」姜濤回答︰「嗯...佢哋有話我知。」Gin Lee續說︰「其實你係我幻想出嚟嘅。」此時,姜濤竟對Gin Lee說了句「多謝你幻想我」,嚇到Gin Lee大叫︰「嘩...呢啲嘢唔可以亂講㗎!」

(即時娛樂)