靠意志兼聽醫生指示|張致恒老婆望病痛消失 憂心有事如何照顧小朋友 (17:35)

文章日期:2020年12月20日

張致恒(Steven)老婆區燕雯(雯雯)昨晚在社交平台上載一張超聲波照片,暗示體內有小毛病,身為兩子之母後,很憂心自己若然有事,不知道日後如何照顧小朋友,所以現在要聽從醫生指示,希望配合個人意志令病痛消失。

區燕雯留言:「以前有啲咩毛病都唔會覺得係啲咩。但係有咗自己小朋友..原來有起事上嚟係會咁驚!雖然只係好細嘅一樣野(嘢)..要靠佢自然去消失..但係佢一直仲存在..會引發成好痛,同發燒..就會即刻諗我要湊小朋友咁點算🤦🏼‍♀️仲要自己兩個小朋友咁細個,就算有工人我都一樣要去處理所有問題..

除咗聽醫生講要飲大量嘅水..食止痛藥消炎藥抗生素..我反而覺得呢一刻要好老土咁樣講,靠自己嘅意志係最緊要!我真係好欣賞世界上所有嘅媽媽,我會努力加油去學習做一個稱職嘅媽媽,用意志令所有病痛消失。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張致恒 區燕雯 雯雯