全民造星III‧十強拉票|Ben孖Cloud曬唱功 網民讚好襯 (23:20)

文章日期:2020年12月20日

ViuTV節目《全民造星III》10強日前誕生,他們將於12月26日舉行的總決賽爭奪總冠軍,評判的評分與全民投票各佔50%;十強參賽者被安排為自己拉票,第一炮拉票的是雲浩影(Cloud)與趙祥誠(Ben)。 被封為「爛gag王」的怕醜仔Ben擔任主持訪問Cloud,他的隱藏任務是要Cloud在訪問中講出「點解你咁得意嘅」及「拍攝期間唱王菲的歌曲」;其間,Cloud問Ben是否由小到大都很怕醜,Ben直言:「細個有啲同學係完全未聽過我把聲,唔知點表達自己。唔講嘢,又會畀人話我成日發吽豆。」之後,Cloud問他有否試過向人表白?鍾意什麼類型女仔?Ben怕醜地說:「都有嘅,但係喺文字上,未試過親口(表白)。」而他的理想型對象是長髮、可愛、素顏、不會巴巴渣渣。

其後,Ben問Cloud對他有什麼睇法?Cloud大讚Ben好掂,既可愛又怕醜,跳舞跳得勁,唱歌又好聽。Ben又發揮「爛gag王」本色,當Cloud說自己細細個箍過牙,但因為固定器冇戴得好……話未說完,Ben即說:「顧定軒。」Cloud聽完Ben的爛gag說:「A組真係好多爛gag,想開一個A組嘅爛gag日常。」

兩人又分別即場清唱張學友的《我真的受傷了》及王菲的《紅豆》曬唱功,雖然Ben令Cloud於拍攝期間唱王菲的歌曲,但未能令對方講出「點解你咁得意嘅」,結果隱藏任務失敗,Cloud有30秒單頭拉票時間,Ben則被打格仔。不少網民大讚兩人很襯, 可以做情侶檔出歌、拍純愛劇集。

相關新聞:全民造星III|毛舜筠鄧麗欣王菀之任決賽評判 傳ViuTV欲揀蟀組女團觸礁

(即時娛樂)