電話攻勢奪芳心|迷戀謝安琪靚聲 張繼聰自爆有「第三者」? (14:44)

文章日期:2020年12月21日

由阮小儀主持的香港開電視新節目《小儀與13型男》,將於12月26日晚播映,節目安排13位不同類型的型男跟小儀約會,而首集嘉賓便邀請了「愛妻型」張繼聰,擔任小儀的約會對象。為博小儀「紅顏一笑」,張繼聰可謂出盡法寶,除出動私伙電單車載對方遊車河外,還獻出自己第一次調酒給小儀,令小儀大叫榮幸。

張繼聰自覺是合格的男友,他說:「每一個男人着緊另一半嘅話,都會想佢開心,會諗一啲驚喜畀對方,當時間長咗,戀情變成感情時,更需要浪漫時刻去保持關係新鮮。」

小儀問阿聰自覺是哪類型男士,張繼聰笑說:「好多人覺得我係搞笑、肌肉型,其實我覺得自己係文青型、家庭型。」小儀聞言即大派檸檬表示:「睇唔出你係文青型,但絕對係家庭型,尤其是你有自己家庭後更明顯,所以我會覺得你係『愛妻型』。」

張繼聰又大談跟太太初相識的情況,自爆是自己先迷戀謝安琪,否認網上「女追男」的傳聞,他說:「雖然我哋係同一間中學,但唔同屆唔認識,網上流傳佢追我嗰啲係假嘅,真相係我哋同一年嘅新人,佢派歌先過我,我聽到佢嘅歌,覺得正喎,即被呢個女仔把聲同質感所吸引,把聲咁正,通常個樣都唔差;喺電視第一次睇到佢嘅MV,覺得正喎,於是就好主動去追呢個女仔。」

被問到當年以什麼手法追謝安琪,張繼聰表示以傳統的傾電話攻勢:「同佢講電話,記得有次喺電話約佢睇戲,點知佢3日都唔覆我,我於是嬲嬲哋問佢點解唔覆我,佢話嗰套戲唔係特別想睇,所以咪唔覆囉,我覺得佢好有性格,令我更加鍾意佢。」

談到謝安琪,張繼聰總是一臉甜絲絲,他指雖然2人結婚多年,但太太仍會叫他記着初次見面感覺,而他亦會努力經營保持拍拖感覺。

談到張繼聰與太太謝安琪夫妻相處之道,張繼聰說:「太太係最好嘅朋友,因為日日都會對住,我同太太都唔係物慾嘅人,好似有一年情人節,喺尖沙嘴碼頭攞住支結他Busking,唱歌畀太太聽,其實都驚㗎,但印象好難忘。」

提到張繼聰的嗜好是玩電單車,他形容車是最好的「第三者」,他說:「男人玩好多嘢都可以好大件事,不過玩車最緊要安全,最好唔好太揮霍,太太又鍾意坐嘅話,成件事變得好浪漫,所以車係最好嘅『第三者』。」

(即時娛樂)