閃現樂壇兩年後銷聲匿迹 劉祖兒相隔30年再出歌圓夢 (15:40)

文章日期:2020年12月21日

於1990年代出道,憑歌曲《喜歡我》而為人認識的劉祖兒(Joi),當年推出首張同名唱片更獲得金唱片銷量,曾經被視為潛力新星,可惜與唱片公司意見不合,只在樂壇閃現兩年便銷聲匿迹,現在則經營美容生意。

相隔30年,近日劉祖兒有意「復出」圓夢,希望將當年黃家駒為他創作的一首歌面世,Joi說:「之前佢作咗一首歌畀我,我覺得好好聽,可惜好多因素唔能夠面世,咁多年都覺得好可惜,係一個遺憾,所以即使我轉行打理美容生意,一直都有將這首歌收藏起來。」他還趁疫情期間創作了不少歌曲,笑言要「重操故業」。

原本他以為要完成這個心願遙遙無期,卻在機緣巧合下遇到一位有心人,在對方協助下將這首歌重新編曲,Joi興奮表示︰「呢個心願放咗喺心30年,一直都覺得冇咩可能可以圓夢,但重新聽到呢首歌時真係好感動!」

(即時娛樂)