李佳芯曾遇男友一腳踏兩船 何廣沛慘遭「派帽」 譚凱琪無端做第三者 (20:05)

文章日期:2020年12月21日

劇集《愛美麗狂想曲》的演員李佳芯(Ali)、何廣沛、陳瀅、譚凱琪(Zoie)和楊詩敏(蝦頭),接受由伍詠薇(伍姑娘)及林盛斌(Bob)主持的《Tiger's Talk》訪問。

今集以第三者作為話題,主持人伍姑娘及Bob即場爆料,指有小道消息稱黃宗澤(Bosco)跟蝦頭交往甚密,蝦頭連忙解釋:「大家都係同事朋友一齊玩,我知Bosco好鍾意我呢種類型,成日有意無意提起我,佢鍾意食蝦頭,識食一定係食蝦頭。」沒想到陳瀅即時拿起電話打給Bosco,Bob即場嚴刑逼供追問Bosco是否對蝦頭有意,Bosco笑言:「我直情係迷戀佢10年啦,佢起勢用電眼電我,最慘係電我時永世唔著低胸。(有咩同蝦頭講?)蝦頭,I Love You!」

Bob問何廣沛,如果要在4位女演員及伍姑娘之間選女朋友,會如何選擇?何廣沛即選伍姑娘:「拍過幾次拖,要揀就揀啲未試過類型,夠大反差!」伍姑娘將手交給何廣沛,何廣沛即時借位親親玉手,伍姑娘見狀叫他獻吻,沒想到何廣沛竟夠敢把頭靠近,伍姑娘說:「嘩,你真係夠膽呀喎!」

提到第三者話題,Ali笑言自己入行經常被安排演第三者,不過私底下就沒有經歷過,反而試過男友一腳踏兩船,她說:「我對感情好無安全感,細個同個男仔拍拖,一齊冇耐佢就去外國讀書,一走就走4至5年,我就冇同其他人拍拖,佢亦聲稱自己冇拍拖,返嚟之後我哋一齊番,不過憑女仔直覺,我就有啲懷疑。」Ali後來透過社交網發現有一位女仔拍下男友的鎖匙扣,並留言答謝男友陪伴她,所以立即分手。

Zoie憶起曾經在不自知的情況下,做了別人第三者。她表示當時男友聲稱自己跟前女友已分手,沒想到拍拖一段時間後,在別人口中得知自己反而是「第三者」,她說:「個男仔講大話太勁,我會信晒,受傷係冇諗過男仔講大話可以咁犀利,真係晴天霹靂,後來即刻分手,到依家都已經冇聯絡。」

何廣沛分享自己慘被派帽事件,發生於十幾年前在外國讀書的日子,他說:「當時同女朋友分手後一直都藕斷絲連,冇乜所謂,當好似未一齊之前咁曖昧。有日放學返屋企,發現樓下停車場架車有兩個人頭郁吓郁吓,見到其中一個就係我前女友,另一個就係我同房室友,我即刻黑晒面,真係幾難受。」

(即時娛樂)