彭秀慧買畢業禮物畀組員 貼「BEAN BEAN無力」照片找數 (12:19)

文章日期:2020年12月28日

ViuTV《全民造星III》賽果塵埃落定,B組的ANSONBEAN膺季軍、A組的陳葦璇和Ben分奪亞軍和冠軍,以賽果來說,林二汶帶領的A組成績稍佳。

B組導師彭秀慧在決賽當天,為得獎的ANSONBEAN打氣之餘,亦沒有忘記其他一同奮鬥的組員,她還自掏腰包買畢業禮物給各組員,男組員獲名牌手繩,女組員亦有名牌頸鏈,未能躋身10強的關嘉敏(卡文)拍片多謝彭秀慧,並在鏡頭前贈飛吻。而ANSONBEAN(AB)獲季軍後,彭秀慧在B組的Ig專頁上貼了一張AB累到躺在地上的「BEAN BEAN無力」照回饋粉絲,答謝大家對AB的支持。

ANSONBEAN昨天在Ig撰文抒發得獎感受,他說:「休息咗一日到而家呢一刻其實都未消化到所有嘢,因為一切實在過得太快喇。

最後攞到三甲真係預期之外,尤其喺比賽前兩日我因為表演進度未如理想感到非常失落,仲差啲有放棄嘅念頭,所以,我好多謝身邊嘅人嘅支持同祝福。係因為你哋,先至點醒到我調整心態,去相信自己,自信地做好表演。

兩個表演:一個係要輕鬆地玩得開心;一個係要打敗心魔、將心聲傳達畀大家。噚(前)晚嘅演出絕對唔係最好,絕對有好多嘢可以改進,所以嚟緊都一定會繼續改善。」

(即時娛樂)