評CY有戇居親和力 疑惹怒粉絲 小肥被斥偏激兼針對性抨擊 (13:11)

文章日期:2020年12月28日

《全民造星III》掀起全城熱話,雖然賽果已塵埃落定,但話題依然不絕,包括冠軍Ben和季軍ANSONBEAN獲獎後即被起底,Ben更是萬梓良的世侄。小肥(徐智勇)亦有留意《造星III》,並開Live談觀後感,不過當他評論10強參賽者之一的CY(陳澤言)時,他稱CY有種「on cow(戇居)嘅親和力」,卻收到疑是CY粉絲的私訊批評,指他不用太偏激去踩人,又指善意批評沒問題,但針對性謾罵抨擊則不應該,之後小肥索性將私訊內容貼在Instagram,小肥寫道:「我真係為咗閣下個message專登由頭到尾睇番次個live...

我真係唔覺有針對性嘅謾罵抨擊喎,話CY有種on cow嘅親和力嗰度?但我哋都話好鍾意佢㗎喎,係咪有咩誤會?其實我同TIM LUI由第一季睇到依家,點會唔明參賽者嘅熱血同努力呢?」

(即時娛樂)