黃美棋孖鍾健威睇元旦日出:上山過程真係粗口都想講出嚟 (17:59)

文章日期:2021年01月01日

黃美棋今日在社交平台透露她與男友鍾健威於元旦日,一齊上山去睇日出,聲稱過程有克服早起及寒冷天氣,期間一度想爆粗,不過最終沒有講出口,最後憑自己勇氣登頂,很開心搵到一個願意提點及陪伴自己的人。

黃美棋最初留言:「2021年嘅第一日❤️,4:30起身,我竟然早過個鬧鐘醒,係魔鬼同天使嘅對話下,我戰勝咗我自己,踏出咗新一年嘅第一步💪🏻,食完早餐開埋暖包準備出門口,雖然行上山嘅過程真係粗口都想講出嚟。不過捧住女神唔講粗口嘅宗旨,我吞番落肚....最後憑我徹底的勇氣。我終於捉到2021年第一個日出☀️,今日嘅體驗令我又感受到,前進嘅路未必平坦容易。其實隨時可以離開,但係繼續堅持行落去的話,就會有見到唔同嘅風景,甚至係令你充滿力量嘅一幕,當然搵到個同你同方向嘅人同你一齊行就更好❤️。2020的確不容易,但2021,我們一定可以做得更好。#女神經就有我份 #元旦 #日出 #元氣滿滿。」

黃美棋之後再作補充:「2021年有個有力量嘅好開始,鍾生嘅功勞好大,幾年前如果唔係佢提議,開始睇元旦日出,我諗我呢世都未必會試。隔咗5-6年,今年佢再提出睇日出,初初都好爭扎,因為天氣好凍,最後挑戰成功都因為有佢嘅推動,兩個人相處其實每天都在學習,找一個願意捉緊你、提點你、陪伴你,和會了解你的人,好好走下去...一起創造屬於自己的世界✨❤️。2020年讓我重新認識了鍾健威,2021年讓我們繼續向前行吧😊。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃美棋 鍾健威