葛民輝暗戀女同學受情傷 阮小儀被嘲「小露寶」身形 (17:48)

文章日期:2021年01月07日

阮小儀主持的香港開電視新節目《小儀與13型男》,新一集邀請「長情型」葛民輝擔任小儀約會對象,甫出場,小儀以80年代造型上陣,被葛民輝嘲似「伯爺」年代,還笑言:「小儀會唔會係我約會對象嘅type(類型)?體形係問題嚟,出街嗰陣,弊喇!點解自己拖咗個小露寶出街咁!」

小儀與葛民輝「約會」,首先重遊葛民輝成長舊地,期間葛民輝大爆讀書時暗戀對象,他笑說:「因為讀書太叻,好快就溫晒書,冇嘢做咪『溫』女,嗰時我做班長,有個女同學,老師話佢體弱多病,需要多加照顧,我就開始暗戀佢,但有一日佢送咗個汽水蓋畀我,上面寫住三藩市,同我講話要移民,自嗰次情傷後,覺得自己唔應該喺世上談戀愛,係要等啲女嚟『戀』我。」

隨後小儀又跟葛民輝學踩滑板,問到葛民輝踩滑板,是否能結識很多女生?他表示不會:「儍啦,踩滑板唔會識到女仔,滑板仔成日都好似好窮咁。」

跟葛民輝牽手約會,小儀大叫難得,表示第一次近距離觸及對方,她說:「識咗葛民輝咁耐,第一次同佢咁近,莫講話拖佢隻手,以前離遠叫佢都好興奮,拖佢手感覺好親切。其實自己讀大學時都幾喜歡軟硬(天師),不過他們當中,我會鍾意Jan(林海峰),因為公子啲、靚仔啲,但亦好喜歡葛民輝嘅親切。」

談到感情觀,葛民輝表示自己好保守及傳統,他說:「我嘅戀愛歷程唔順利㗎,有時以為自己睇得通,但人係會變,往往一段關係都會有好多考驗,要懂得去遷就對方。」

(即時娛樂)