謝茜嘉今日成為阿嚕嘻太太 著名牙醫許廷鏗祝賀 (21:33)

文章日期:2021年01月07日

商台DJ、叱咤903總監謝茜嘉「嘉姐」今日(1月7日)結婚,嫁摩洛哥老公,正式成為「阿嚕嘻太太」,皆因老公的姓氏Annouhi 是阿拉伯文,直譯「阿嚕嘻」。謝茜嘉日前分享跟老公穿民旅服的婚照,表示疫情影響,今日在港舉行簡單婚禮,未設婚宴招待朋友。她透過商台的社交平台分享結婚照,嘉姐穿上婚紗,一對新人甜蜜對望流露幸福的笑容。

嘉姐曾向網民介紹丈夫,說:「我丈夫係摩洛哥人,溝通方法主要係用英文同身體語言(呢個必然啦),不過佢本人係講法文同埋個姓氏係阿拉伯文,Annouhi (直譯:阿嚕嘻),所以從此喜歡的話可以叫我『阿太!』」婚後的嘉姐「嫁雞隨雞」,但不會離開商台,她稱今年仍有很多嘢想做,不會告別商台,笑言除非梁文禮踢她走!

嘉姐結婚獲同事、歌手與網民留言祝福,包括許廷鏗,在1月1日的叱咤頒獎台上,領獎的許廷鏗對嘉姐說:「多謝你呢位DJ係睇住我成長其中一位,所以戥你開心之餘,亦好開心由你手上攞到呢個獎。」今日許廷鏗看到嘉姐的婚照,還有商台小編形容「本港著名牙醫許廷鏗都戥佢(謝茜嘉)哋開心」,他再在網上留言:「恭喜說話就梗係要講啦!#本港著名牙醫許廷鏗 就真係唔明點解要咁講😂」

(即時娛樂)