《背遊》主持梁彥宗跟無綫合約完結:世界好大 唔睇好嘥... (21:52)

文章日期:2021年01月07日

曾在無綫主持多個旅遊節目的梁彥宗(Chris),今日在社交網宣布跟無綫的合約正式完結,他表示幾年來有得有失,因為有機會做到有意思的《背遊》系列,可以去到喜馬拉雅山拍攝,加上獲得觀眾支持及愛,令他覺得幸運又難忘。

不過他亦寫道:「亂流之中,幾次接近被『安全感』幾個字拉住,但我知道這種安全感是不安的,與其喺平靜嘅礁石下穩定,不如乘住刺激嘅時代風浪前行,反正風浪上尚有敲不碎的天空,『世界好大,唔睇好嘥』,我自己講嘅,有前輩亦都話『最緊要諗下個未來喺邊度』,或者未來從來都唔喺邊度,未來喺自己手度,係老土啲,但我信,你都要信。」

另外,曾於90年代演出《閃電傳真機》的童星「東東」張裕東,今天在facebook亦貼出影片,宣布跟無綫關係結束,他還在片中扮在TVB門外「受訪」,相當搞笑。

(即時娛樂)