台慶頒獎禮|出爐視后蔡思貝約胡鴻鈞慶祝:朋友嚟嘛 (00:03)

文章日期:2021年01月11日
台慶頒獎禮|出爐視后蔡思貝約胡鴻鈞慶祝:朋友嚟嘛(拍攝:孫華中,剪接:張家柱)

【今晚直擊】蔡思貝由2013年港姐亞軍,到憑《踩過界II》首奪視后寶座,問到有沒有想過這麼快膺視后?她說:「我從來冇諗過要幾多年先攞到呢個獎,呢個不嬲係其中目標之一,剛剛攞完獎,撞到用過我嘅監製或綜藝組監製,佢哋恭喜我,佢哋話我真係完全係兩個人,睇到我成長好多,呢個恭喜令我好開心,因為我好努力希望自己做得更好,喺所有範疇,對人同處事,不只做戲,仲有做人,再仔細嘅嘢,都想力求進步,因為港姐選完,到依家條路都不容易,我唔想信口開河,唔係講完就算,依家好開心好榮幸,得到呢個獎,多謝台前幕後。」

問到如何慶祝?她說:「會喺屋企慶祝,因為頭先都係同父母淡淡的講句多謝,無時間在台上講好多,佢哋咁多年嚟都好支持我,真係要同家人慶祝。(緋聞男友胡鴻鈞有沒有表示?)我攞完獎冇撞到佢,不過佢頭先都有同我講句加油。(約埋胡鴻鈞慶祝?)佢係音樂範疇,同我哋做戲冇乜關係,唔好focus喺嗰度。(拒絕同佢慶祝?)都會同佢慶祝,朋友嚟嘛,不過希望這日大家focus喺演員崗位。(3年前唔鍾意自己?)愛惜自己永遠係最大課題,喺呢個課題慢慢學習,我鍾意自己,亦鍾意你哋鍾意我。」

(即時娛樂)