那些年曾跟蓋世寶拍拖 鄧健泓親解「刀仔拮大髀」之謎 (22:54)

文章日期:2021年01月11日

鄧健泓(Patrick)到新城接受由倪詩蓓主持的《詩情廿四味》訪問,分享入行經歷及親自解釋傳聞。入行初期,Patrick主持兒童節目《閃電傳真機》,被爆跟蓋世寶拍拖,曾有指兩人分手時,出現「刀仔拮大髀」報道,Patrick表示當時有受傷,但事實不是如報道所指,他說:「我記得嗰時我執緊玩具,攞緊上面機械人時,因為睇唔到,把刀喺我前面跌落,我避開,但可惜唔知點解插咗落我隻腳。」

Patrick在節目中表示,當年主持綜藝節目,起初有很多負面評價,令大家無視他付出過的努力,他說:「我仲記得有一次張敬軒演唱會,我要做嘉賓唱《朋友2號》,我喺後台同我supervisor講,我不如唔好上去唱,會唔會上到去畀萬幾人噓我,上台後才知道,就算有1萬個人鬧過我,都總會可能有3、4千人聽我、支持我,要為嗰啲人去做好自己,於是無視負評並增值自己。」

(即時娛樂)