由拘禮到鬼馬|張敬軒樂做Entertainer:我喺行業當中嘅價值 (17:09)

文章日期:2021年01月14日

張敬軒接受由許文軒主持的《StarTalk》訪問,談到走入時裝界開婚紗店感受。張敬軒表示向來鍾情歷史研究,最近他聯同合作伙伴,將一個擁有150年歷史的法國鐘表珠寶品牌重組,以婚紗禮服在香港重新打造。

近年軒仔的演唱會及登台服,都打破性別框架,他說:「我覺得時裝係要從藝術眼光去睇,就正如一套有好剪裁嘅婚紗同晚裝,根本就係一件藝術品。時裝係超越年齡、超越界限、超越性別,而『降兩度』就唔關性別事,本身想做一啲浮誇嘅形象,佢係另外一個圍度。的確呢幾年嘅演唱會,好多設計師都會造啲中性嘅衫畀我,我好尊重設計師,我覺得時裝同音樂都係要學習。」

軒仔又說:「近年社交媒體作主導,我屬於李克勤、Eason(陳奕迅)後一代嘅歌手,我個人觀念比較傳統,唱歌就唱歌,但呢幾年開始有人搵我拍廣告扮鬼扮馬,我以前較拘禮,有歌手包袱,但依家心態有少少唔同,呢幾年我覺得自己係個Entertainer,希望可以帶快樂畀人,呢個就係音樂以外,我喺行業當中嘅價值。」

(即時娛樂)