林建名追思會|戴夢夢唱《朋友》送別契爺 憶大少教誨:叫我睇開啲... (17:45)

文章日期:2021年01月29日
林建名追思會|戴夢夢唱《朋友》送別契爺 憶大少教誨:叫我睇開啲...(拍攝:孫華中,剪接:張家柱)

【今日直擊】大名娛樂老闆林建名(大少)的追思會,今天在香港殯儀館舉行,到場出席追思會人士包括王馨平、林德信和安德尊等。而大少契女戴夢夢則偕胡渭康接受訪問,夢夢說:「其實喺契爺走之前,我都有同佢facetime,最後我唱咗首歌畀佢聽,每次佢生日,我哋會唱《朋友》。(契爺聽到後有沒有反應?)佢有反應嘅,佢好鍾意音樂﹑鍾意聽歌,佢喺知道及收到。」

夢夢表示大名娛樂會繼續運作,她稱:「老闆生前好鍾意大名娛樂,我哋會繼續帶住員工,秉承林先生精神,繼續走落去﹑走向全世界。」問到疫情過後,會否舉行紀念演唱會?夢夢表示:「係可以嘅,(提議)係好好,但最重要係疫情穩定。」

問到契爺對她有什麼教誨?她說:「佢成日叫我睇開啲﹑樂觀啲﹑唔好咁執着﹑一笑置之,心入面會永遠懷念佢。我16歲時認識佢,我由幕前走到幕後,佢每樣嘢都好支持我,不論私事或公事嘅決定都支持我,佢真係好似我屋企人。」

胡渭康則表示會借大少個名捐錢,同時他說:「我知道有啲行家嚟緊做演唱會,會留個位畀佢,佢喺娛樂界貢獻好多,佢幾乎大小演唱會都支持,有啲同行將來開騷,都會留位畀林生。今日追思會都有樂壇重量級前輩,除咗拍片外,會唱歌畀佢聽,當係小型演唱會送畀佢。(教誨?)叫我哋開心做人﹑吃喝玩樂,但同時要回饋社會。」

相關新聞:林建名追思會|靈堂內外一片花海 劉德華黎明古天樂送花牌悼「大少」

相關新聞:林建名追思會|林建岳掛念胞兄 家屬製作悼念冊緬懷「大少」

(即時娛樂)