着通窿Legging行山出事 朱智賢美腿留印:好似污糟咗咁... (18:30)

文章日期:2021年02月05日

朱智賢去年被爆跟人夫黎振燁「車廂偷食」,朱智賢形象插水,現時在無綫未獲工作安排,閒時只好行山打發時間。

昨天她在Instagram貼了去菠蘿山峽谷的行山相,相中她身穿貼身運動褲,並露出纖腰,另一張相她只貼騷長腿照,不過腿上竟然有條痕,朱智賢自爆:「話說冲涼嘅時候,突然之間發現兩隻腳(係成條腿)旁邊都有條痕,然後喺度諗係咪因為條褲壓住咗有條界呢?跟住...我突然爆笑咗出嚟,OMG﹗﹗噚日我着咗條通窿legging行山!!!!媽呀,依家成對腳曬到有印,好似污糟咗咁,點見人呀?然後我自己一個喺屋企笑傻咗。

#褲唔可以亂咁著 #我下次唔敢了 #我係咪要曬返黑成對腳 #現實仲明顯過影相 #條legging啲窿真係由大髀開到落小腿」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕朱智賢 行山 通窿Legging