星二代賀年|林文龍女兒敬茶畀父母 李璨琛囡囡敷衍拜年 (16:55)

文章日期:2021年02月12日

今天是牛年大年初一,星級藝人在社交網貼相洗版式賀年。林文龍和老婆郭可盈的11歲女兒林天若相當孝順乖巧,敬茶給父母,林文龍寫道:「願所有人身體健康,順心順意,美滿人生,新年快樂。」

瑜伽導師林芊妤(Coffee)在Instagram貼了身穿紅噹噹瑜伽服做Yoga的相片,最搞笑是她的囝囝「伯伯」身穿唐裝衫,猶如樹熊般攬實媽咪隻腳,跟大家拜年,相當可愛,Coffee寫道:「牛年啦,而做這個動作當然是有意思的啦,祝你們牛咁大力~繼續力爭上游,今年能突破自己成為一支獨秀,Ummmm....而他(囝囝)啊,就繼續開開心心做隻樹熊仔吧,在這裡,我願看到這此照片的所有人,今年都心想事成~萬事如意!!!」

雨僑和老公羅力威則抱住B女羅約彌(Harper)過新年,相中的Harper笑得好開心,一家三口十分幸福,雨僑留言稱:「各位新年快樂!萬事如意,身體健康。上個聖誕,@harperllov仲係好細,我同@adasonlo(羅力威)仲係喺一片混亂中度過,於是我想今個農曆年佈置下,有番啲節日氣氛,結果好多朋友送新年禮物俾我哋,有啲過大禮feel添。」

李璨琛(Sam)囡囡李元元(Lucy)身穿紅噹噹衣服出街歎美食,最搞笑是Lucy媽笑囡囡敷衍地講恭喜發財,又爆她只掛住想搽唇膏呢﹗

(即時娛樂)