情人節未有着落|陳嘉桓學整甜品 望牛年「脫單」成功 (14:25)

文章日期:2021年02月13日

明天是大年初三,陳嘉桓(Rose)於牛年向大家拜年,祝大家牛年行大運,牛運亨通及身體健康。適逢明天(14日)是情人節,Rose祝大家有情人終成眷屬,未有情人的於牛年可以成功「脫單」,至於單身的她坦言,今年情人節「無着落」,笑言希望牛年可以行桃花運,她笑說︰「除了感情,工作上都需要桃花運,希望牛年會更好。」

雖然今年Rose未能「脫單」,不過她忙個不停,寄情工作,過年還與契媽及中學同學擺年宵市集;同時她又去增值廚藝,找來法國藍帶甜品師Peggy教她炮製「玫瑰花蘋果撻」,見Rose在甜品師指導下,整得有板有眼。

Rose自言平時甚少下廚,甜品更加少整,她說︰「自己唔係好識煮嘢,多數係負責食,初頭都驚自己整唔到,好開心甜品師Peggy讚我做得唔錯,仲話下次可以挑戰整佢嘅招牌韓式豆蓉花藝蛋糕。」

問到炮製代表自己的「玫瑰花蘋果撻」,是否想於情人節送給心儀對象,Rose笑說︰「身邊朋友成日都問,又話要介紹男仔畀我,仲急過我,不過我都係要睇定啲,當然想遇到個啱㗎啦。」

至於是否為「脫單」做準備?她說︰「最主要新一年想增值自己,挑戰唔同嘅嘢,整甜品係其中一樣,而且之前收身成功,想以後食得健康啲,所以就經朋友介紹搵甜品師Peggy教我,知佢整嘅嘢食都以健康為主,而且整甜品好厲害,今次拜師學藝都教識我,原來食甜品都可以好健康。」

(即時娛樂)