楊洛婷懷第二胎 老公黃天翱︰好開心呢個新年有個好開始 (14:22)

文章日期:2021年02月14日

楊洛婷宣布再有喜,但未知腹中胎兒性別,希望直至分娩時才揭盅。楊洛婷老公黃天翱(Tim)回覆傳媒查詢時說︰「短短時間已經收到好多朋友嘅祝賀同關心,感激!好開心呢個新年有一個好開始,藉着今日情人節同大家分享呢份喜悅,希望所有人都開開心心。疫情未過,太太呢段時間佗BB要特別小心,當然我都會特別照顧佢同注意安全。BB大概X月會同大家見面,到時再同各位哥哥姐姐say hi。呢段時間,如果有興趣知道BB狀况嘅朋友仔,可以留意我太太Rabeea嘅YouTube頻道,佢之後會拍片同大家分享更多。多謝大家關心,新年快樂!身體健康!」

Tim在楊洛婷的YouTube頻道表示收到老婆疑有喜一刻的反應是「Oh My God﹗No Way」,因為大家當時都不太相信事情真的發生了﹗

相關新聞︰楊洛婷宣布再懷孕 害喜反應強烈 自嘲大肚初期似喪屍

(即時娛樂)

相關字詞﹕楊洛婷 黃天翱