受樓上住戶噪音滋擾長達1年 馬浚偉決循民事訴訟解決 (18:41)

文章日期:2021年02月15日

馬浚偉(馬仔)在facebook開live,他表示過去1年遭受樓上單位噪音滋擾,對方甚至上門滋擾他。馬仔說:「我嘅性格好着重公平公道,大家有留意我早排喺fb專頁『全港噪音滋擾聯盟』,希望能夠幫一啲受噪音滋擾朋友。」

馬仔表示接近晚上11點準備睡覺時,他家中天花板、睡房、大廳及走廊,突然有隆隆巨響,他說:「唔同位置都有,呢啲聲我已聽咗接近1年多,唔係講笑,係1年幾嘅事,過年頭幾日我都算,但頭先去到11點過後都有,我打電話去管理員投訴,叫管理員同樓上(住戶)講唔好再嘈,管理員好好嘅,已經知道晒,其實由我第一次畀佢(樓上住戶)噪音滋擾一年,我儲低記錄,包括影片都有。」

馬仔指就算投訴完及報警求助後,樓上單位依然重施故技,他說:「我本來諗住畀多次機會,我可以算嘅話都可以算,但佢實在係太自以為是,一路覺得冇製造噪音,就算有都覺得係合理嘅,佢覺得如果我受唔住噪音,叫管理員同我講,叫我搬走,買起我個單位,其實佢影響唔到我情緒,但有時做人係咪畀人『蝦』到出面都唔出聲呢?係咪真係要咁,我又覺得唔係,雖然對方係位女性,我都三番四次通過管理員同佢講,似乎樓上(住戶)係有恃無恐,佢嘅騷擾係刻意等你瞓覺時,大家都知我(早上)7點鐘起身,夜晚11點時已攤喺牀,每晚呢啲時候,都會聽佢揼嘢落地,大廳到客廳、睡房、廁所都有,唔知點解佢可以製造咁多同咁大聲音,已經冇辦法理解。」

馬仔表示由去年3月開始已搜證及投訴,甚至報警處理:「警察去完佢單位後走咗,突然夜晚有人嘭我門,原來係佢,佢叫埋女管理員嚟到我屋企門口,有啲語無倫次…佢似乎唔係好清醒,騷擾我15分鐘,佢係香港人,好似曾移民加拿大,之後返港,自此我冇安寧過。」

除了報警求助外,馬仔還表示正委託大律師,循民事訴訟尋求解決方法,馬仔說:「有冇用唔係我哋決定,民事訴訟最大特點係儲齊證據,我已集齊包括錄音、錄影、投訴信、投訴紀錄,最後交畀法官去判。如果乜都諗冇用唔去做,就有人繼續去惡,相信有錢就大晒,我哋窮家仔大,唔信有錢人大晒。」

馬仔表示不會搬走,他說:「我要佢知道始作俑者,知我報警後,就先報警話樓下騷擾佢,佢有次喺我門口講『我知你乜水』,佢哋以為藝人會好驚,我係普通市民,享有自己權利,唔會因為公眾人物身分有專利或忌諱。」由於馬浚偉開了「全港噪音滋擾聯盟」專貝,才知道羅冠蘭也受這種折磨。

(即時娛樂)