何啟華勁舞擘V字馬爆胎 盧覓雪笑爆:佢係鄭中基接班人 (20:12)

文章日期:2021年02月15日

hmvod原創作品《向西聞記新春sp:阿姨!我不想努力了!》於年初一上架,截止昨天(14日),該片瀏覽量已破了hmvod的所有電影首播日瀏覽記錄,比《向西聞記》第一季劇集首播日點擊率高出3倍!

年初一當天,有份主演的何啟華(Dee@ERROR)和盧覓雪(雪雪)開live,講述拍攝趣事,阿Dee即場扮劉德華,笑到雪雪擰歪臉。

提起扮劉德華,要重提阿Dee在《向》中跟雪雪共舞的搞笑戲,由於有一個動作要阿Dee抱住拗腰後彎的雪雪,但雪雪比較重,阿Dee不夠力,其下盤愈滑愈低,兩人綵排這場跳舞戲時,阿Dee由於擘V字馬擘得太勁,擘到條褲爆胎,由前面裂到後面,笑爆全場,阿Dee也笑不停,邊笑邊走到房間換單車褲,將爛褲交給服裝姐姐補窿,阿Dee說:「我聽到『啪』一聲,我爆咗胎,擘得勁得滯,條褲承受唔到,唔關雪姐事。」

事後雪雪亦笑說:「我笑到肚攣,佢一路扮嘢一路擘腳,我笑到氣咳,阿Dee扮華仔出名,呢次近距離喺我眼前現場咁扮,排戲時候我笑到斷氣咁滯。」雪雪對阿Dee讚口不絕:「佢好有喜劇感,佢嘅喜感係天生,好似鄭中基、林雪,天生有喜劇感,我覺得佢係鄭中基接班人,好識搞笑又好好笑。」

(即時娛樂)