拍《拆彈2》獲囝囝驚喜探班 洪天明片場聚天倫勾童年回憶 (13:05)

文章日期:2021年02月18日

由劉德華﹑劉青雲﹑吳卓羲﹑蔡瀚億﹑倪妮﹑謝君豪和洪天明等合演的《拆彈專家2》,今天火爆登場!在戲中演反恐部隊的倪妮與洪天明,早前拍攝一場跟恐怖組織對戰場面,鏡頭前氣氛緊張,鏡頭後一片溫情洋溢,原來天明太太周家蔚,帶同兩個囝囝洪大仁(TJ)、洪竟琋(JT)探班,天明跟囝囝見面,立即來個愛的抱抱,又攬又惜好溫馨。

為爭取與囝囝天倫共聚,未埋位的洪天明不惜放棄休息時間,在片場跟TJ、JT捉迷藏,TJ對天明身上的裝備充滿好奇;對於囝囝探班,天明勾起不少童年回憶:「我以前細個就係咁樣喺片場陪爹哋(洪金寶),跟武師跳下彈牀、玩下玩下就過一日,主要畀老竇見下我,就好似TJ、JT咁,其實佢哋嚟探班,我都驚佢哋悶,但佢哋覺得好好玩,見到所有道具都摸下,而我又好開心見到佢哋,感覺好sweet。」

提到TJ對他身上的反恐裝備甚感興趣,天明表示:「哥哥(TJ)好鍾意玩槍、做super hero,細佬(JT)就鍾意玩女仔玩具,又鍾意粉紅色、又鍾意做公主同着公主衫。」

問到天明會否希望兒子繼承衣缽做演員?他說:「我會同我爹哋一樣,唔希望自己小朋友入行,因為娛樂圈發展唔容易成功,唔係你話幾勤力就會成功。作為家長,我覺得最重要係品格,將來大個佢哋成功與否、做咩行業,靠佢哋自己,但基本上人品要好。」

(即時娛樂)