傳《#後生仔傾吓偈》冇得留低 曾志偉現身節目粉碎謠言? (12:25)

文章日期:2021年03月06日

無綫節目《#後生仔傾吓偈》由2017年開播至今,一直受年輕觀眾歡迎,主持之一的馮盈盈在節目中的出位言論更不時成為網民焦點。隨住「獎門人」曾志偉回巢出任副總經理(綜藝、音樂製作及節目),一直有傳他將整頓《#後生仔》,節目隨時冇得留低。

陸浩明昨日在社交平台上載錄影《#後生仔》時的照片,曾志偉竟然驚喜現身,還跟馮盈盈、林穎彤等一眾主持合照。陸浩明說︰「嘩﹗今日真係Super呀,獎門人大駕光臨 #後生仔傾吓偈!我哋仲請獎門人做嘉賓一齊傾偈,令一班後生仔獲益良多,同大家加油打氣呢﹗」

無綫的「Big Big College」官方社交網帳戶上載馮盈盈、丁子朗、戴祖儀、賴慰玲拍攝節目時的花絮照片,留言指他們走埋一齊拍攝的新節目將於本月底推出。這個消息惹來網民猜測《#後生仔》是否將要被新節目取代。不過,隨住曾志偉現身做嘉賓,不少網友也認為《#後生仔》結束的機會不大,可以繼續做下去。

(即時娛樂)