同期有霆鋒Eason出騷|陳展鵬上台演出壓力大:願主保佑 (16:40)

文章日期:2021年03月10日

陳展鵬日前接受由許文軒主持的《StarTalk》訪問,談到重拾歌手夢兼推出新歌《零歲》,展鵬表示:「1998年有機會簽大公司出歌,當時做歌手嘅心態好強烈,但完全唔知做歌手需要咩,入錄音室見到恭碩良打鼓彈結他,我乜樂器都唔識,當你見到恭碩良嘅畫面,同自己實力原來距離咁大時,會覺得點追,重新評估自己,知道自己缺乏好多,而同期歌手出騷,有陳奕迅(Eason)、謝霆鋒,個個好有實力,每次到我上台,都會願主保佑,好大壓力,慢慢驚咗做歌手,唔敢再諗。」

談到新歌與監製舒文合作,展鵬說:「佢同我錄音,佢都好辛苦,佢好似教緊一個新人,因為我個人都有歷史,仲要放低演員身分唱歌,過程好迷惘,好似完全唔識唱歌,邊度唞氣,邊度用力都唔啱,令自己好迷失,所以要慢慢做功課同練歌,錄完我覺得對拍戲有幫助。」

(即時娛樂)