被田蕊妮指性急兼難找女友 鍾培生自爆男性荷爾蒙太多 (15:59)

文章日期:2021年03月11日

林作和「富三代」鍾培生將於9月舉行「百萬擂台戰」,兩人已積極備戰。原來鍾培生曾亮相2018年由田蕊妮主持的無綫節目《女人四十》,近日該集片段被網民翻炒,節目中阿田首嘗Speed Dating,當時的對象正是鍾培生。阿田稱鍾培生給她感覺是相當性急,說話很快,又指他愛以分數去界定一件事成功與否,而她亦明白當時的鍾培生為什麼找不到女朋友。

鍾培生在節目自爆想生3至6個小朋友,他說:「男性荷爾蒙太多,每日都要剃兩次鬚。」阿田隨即問他是否很鹹濕?鍾說:「我係唔賭、唔食煙、少飲酒,冇乜不良嗜好。(只是鹹濕?)比一般男性對異性需求係大少少嘅,每個人都有少少缺點,兩睇啦,優點定缺點。(你這麼急,過程會否不浪漫?)No way,第二樣嘢嚟嘅,對每個人都唔一樣,我尊重我嘅伴侶,所以每個人需求嘅嘢,我都會包容同令佢滿意囉!」

(即時娛樂)