再跟張建聲結片緣感興奮 趙善恆新戲戀鄧月平 (17:41)

文章日期:2021年03月11日

電影《#PTGF出租女友》去年12月展開招募新演員行動,至上月「富三代」鍾培生加入投資,均成網民熱話。該片經過連日試鏡後,選角塵埃落定,14位新演員將入組分演不同角色,其中包括擁有34D上圍的前港龍空姐Shanne及24歲索模Amber。

《#PTGF》的男女主角則為趙善恆及鄧月平,其他演員包括張建聲、岑珈其、張松枝、張沛樂(沙律)、程美段和郭奕芯等。

恆仔和張建聲均是今天生日,二人今晚去戲院為《一秒拳王》謝票,他們今次在新戲再結片緣,據知怕醜的恆仔於片內經常畀女圍,但他笑言不會驚:「之前拍《向西聞記》都有呢種情節,但拍電影好似係第一次,唔會驚,大家演員都專業。」

張建聲希望疫情盡快過去,讓港片市場回復正軌:「呢次拍《#PTGF》又同趙善恆梗係正啦,仲要恆仔第一次擔正,梗係要幫拖,同埋老闆蕭定一先生叫到,點都要幫手。我個角色今次係做恆仔上司,都係要將恆仔變到翻天覆地,呢次嘅戲有啲過癮位,自己都期待。」

張建聲是從網絡小說改編的電影中成長,但《#PTGF》跟他的成名作《一路向西》片種及演出完全不同,他笑說:「我年紀都大啦,啲衫都要著返晒,呢啲粗重嘢交畀恆仔同年輕演員做,呢次我係輔助角色,相信都幾好玩。」

(即時娛樂)