蕭若元話香港電影已死 杜琪峯:呢句說話係廢話 (00:05)

文章日期:2021年03月13日

「香港電影已死」因為蕭若元跟游學修的討論近日又成為話題,今晚《鏗鏘說》中杜琪峯也跟主持蘇玉華討論。杜Sir沒提及蕭若元的名字以「呢位先生」形容,他說:「『香港電影已死』呢句說話我好多年前都聽過,呢位先生所講的,佢都唔識電影。佢識搵食但唔係識電影,只係黐住電影搵食,但唔係搞電影的人。他所講的說話,做電影的年輕人千祈唔好聽,呢句說話係廢話。講嗰啲人根本唔了解電影,佢自己冇得撈,以為人哋都冇得撈。」

蘇玉華也提到近兩年香港的變化令年輕人覺得沮喪,看不到前路,問杜Sir是否理解他們的感覺?杜Sir稱相信大部分香港人也理解,在這個時代裏面更加考驗韌力。他說:「電影圈的年輕一代,他們有時間,年輕的衝動,可以做時代賦予的任務。」杜Sir稱努力去做,要有信念,最終即使未能達成目標,至少對自己有交代。

(即時娛樂)