新寵「Lily」同煙肉粒撞色令網民不安 柳俊江出Post致歉 (18:36)

文章日期:2021年03月14日

柳俊江(Ryan)最近飼養了一條俗稱「六角恐龍」的墨西哥鈍口螈,還為牠改名「Lily」。柳俊江近日在Instagram的限時動態(Ig Story)上載Lily的片段,Lily一身粉紅色,十分可愛﹗豈料,柳俊江因為一時沒為意,在Lily片段的Ig Story後上載他正在炒煙肉粒的片段,由於Lily的顏色跟煙肉粒的顏色非常相似,結果惹來不少網民不安。

柳俊江隨後在Ig上載Lily的照片及片段,澄清Lily仍然安好,並為事件致歉。他說︰「澄清番,佢安好、健在。我出完佢個Ig Story,然後出一個炒煙肉粒嘅story,引致大家不安,係我唔啱﹗睇番呢個Ig sequence,連我自己都覺得好難接受... 放心lily冇事﹗我以為佢係粉紅色,點知同煙肉撞色 #axolotl #sorryformisunderstanding」

何韻詩留言︰「大笑咗出聲﹗」柳俊江回答︰「連我自己睇番都心寒仔。」

(即時娛樂)