囝囝BBQ額頭面珠有瘀傷 車婉婉自責失職:肉痛又內疚 (11:41)

文章日期:2021年03月15日

車婉婉囝囝BBQ就快4歲,婉婉不時在社交網分享和囝囝生活點滴,今早婉婉在Instagram貼了囝囝受傷照,相中BBQ額頭「起樓」,面珠亦有瘀傷,令婉婉心痛不已。

她寫道:「我家有隻陰公豬。小朋友玩起上嚟,真係會有些意外發生...今次BBQ先生受傷,Q MaMa肉痛之餘真的很內疚,成晚瞓唔着...睇咗佢成日見佢好生猛先放心啲去返工,真係要睇實佢哋,𥄫實佢哋,畢竟BBQ先生同啲朋友仔得幾歲人仔,完全唔知危險同後果,感謝主佢無乜大礙,Q MaMa知錯了...對唔住阿仔。各位MaMa⋯⋯加油共勉之。P.S.除咗碌雞蛋,塗油油之外,仲可以做啲咩呢?」

婉婉在hashtag自責失職:「#可憐的bbq 成日中頭獎 #bbq先生起樓 #陰公豬腫晒 #qmama心痛ing #好彩塊面多肉墊住 #失職QMaMa #qmama好內疚」。

(即時娛樂)