跟影后合作屬「成就解鎖」 余香凝鮑起靜演婆孫勁催淚 (14:19)

文章日期:2021年03月15日

準媽咪余香凝(Jennifer)踏入牛年歌影兩邊走,繼早前推出新歌《最好陪伴》講親情後,去年底與影后鮑起靜及好戲之人潘燦良,拍攝的微電影《日子總有我伴你走》最近亦推出。

微電影中,Jennifer因外婆過身留有遺憾,故開設社企幫助患有失智症老人,而鮑姐則是她幫助的客人,她自言兩人於戲中是一對「偽婆孫」,她說︰「鮑姐係我的客戶,當佢失智症嚴重時,佢想我做佢個孫女,喺佢屋企住,好似真係做佢孫女咁照顧佢。」

提到首次與鮑姐合作,Jennifer表示演藝路上「成就解鎖」,她又透露與鮑姐等埋位時無所不談,她笑說︰「好似打卡咁,又可以同一個好鍾意演員合作,而且佢非常nice,真係好似婆婆咁,會同你傾偈傾好多嘢,加上我剛結婚,佢又會同你傾家庭觀,講下女人話題,大家真係好好傾。」

Jennifer坦言今次拍攝非常難忘,不少「催淚」場口令她感受特別深,她說︰「呢個故事想講有啲嘢錯過咗就錯過咗,唔好將所有時間,擺喺事業同埋愛情,你要分啲時間畀屋企人。」她坦言很慶幸現實中80多歲的婆婆仍然健在,可以見證她不同的人生階段,Jennifer說︰「好想畀婆婆見證我人生每一個重要階段,而佢好健康咁睇住我結婚我好開心,同埋我成日同佢講要繼續健康,就可以抱曾孫,希望佢可以長命百歲,繼續睇住我可以做唔同嘅嘢。」

(即時娛樂)