跟林作百萬擂台戰惹關注 「富三代」鍾培生讚張智霖勁Nice (16:38)

文章日期:2021年03月17日

「富三代」鍾培生(Derek)因跟林作展開「百萬擂台戰」而備受關注,向來「惹火」的Derek,一直透過網上個人頻道表達意見和分享生活,日前他接受香港開電視主播馬梓軒專訪,談到開設網上頻道目的,他表示:「其實當時一開始做,係想傳遞多啲愛出去,因為好多幕前幕後都係我嘅舊同事,例如有啲係拍戲嘅攝影師,有啲係影結婚相,因為疫情下佢哋冇晒工作,既然係咁,我不妨出一分力啦!我啲片初時冇人睇,即使我用高成本去製作,啲人唔明白我做啲咩,嗰陣係想畀大家多啲工作!」

Derek曾邀請名人作客訪談,包括羅家英、尹光、張智霖(Chilam)、方力申等,其中張智霖與Derek的母親更是早已結緣,他透露:「佢哋識咗好多年,以前一齊打牌,我哋平時唔係成日見面,唔算話好close,但我覺得Chilam係一個非常nice嘅人!」

隨着網上頻道備受關注,Derek亦有新想法,希望集合眾人力量做好事,他說:「其實我唔係做慈善,因為香港已經有好多慈善團體,我亦會捐款,開慈善團體唔需要靠我,但係有時一啲開心事,例如周圍派利市,有個會員想要部新電腦,我送一部新電腦畀佢,有人需要入超級市場掃貨,我畀你去掃貨,試買啲奢侈品,我覺得呢個力量,原來可以透過大家一齊去做,大家都可以參與。」

(即時娛樂)