蔡思貝跟余德丞屬「麻甩」友情 賴慰玲答錯何雁詩生日 (17:45)

文章日期:2021年03月22日

蔡思貝、賴慰玲和何雁詩擔任《師父有請》嘉賓,主題是「好閨密」,主持麥玲玲表示自己經常跑內地,而內地有句名言「防火、防盜、防閨密」,內地女生認為女仔之間容易比較,很難成為好朋友。

當另一主持林盛斌(Bob)測試她們的熟悉程度,她們竟說不出彼此星座,問到何雁詩生日日期,賴慰玲搶答:「9月17日!」沒想到何雁詩生日是11月2日,相差甚遠,何雁詩笑到流眼淚,賴慰玲說:「死喇,佢喊呀!」

提到她們各有不同性格,蔡思貝屬完全感性,何雁詩是隨性,賴慰玲是率性,比較簡單直接;至於另外3位好友,陳瀅是知性有腦,吳嘉熙野性,陳嘉寶是理性。問到女生會否對姊妹的另一半有意見?賴慰玲說:「我哋唔會反對,因為呢個係你嘅選擇,但我會話你聽你係做錯咗,但我會支持你。(全部贊成何雁詩結婚?)全部贊成,鄭俊弘對佢好好。」

至於男閨密,蔡思貝提起張振朗和余德丞,她表示私下從沒跟對方單獨約會,友情建基在工作上,她視張振朗為戰友,她說:「我唔會愛上拍劇對手,因為我知咁樣會傷害到個關係,戲入面會愛,但會抽身。」

Bob爆料指曾經在泰國拍攝時,大家玩「真心話大冒險」,當時余德丞揀了蔡思貝做「女友」,蔡思貝則說:「我外形係佢鍾意類型,但靈魂佢唔鍾意,我同佢係麻甩嗰種,唔係情侶嗰種。」

(即時娛樂)