金燕玲自爆唔使做化療 做20次電療及服藥控制病情 (17:59)

文章日期:2021年03月23日

早前在YouTube開設自家頻道的金燕玲自爆患乳癌,今午她在YouTube放了新片,表示昨天去看醫生,醫生告訴她不用做化療,她說:「要做20次電療及食藥控制病情。」

金燕玲在片中介紹專為癌症病人使用頭巾的網站,她還展示古巨基太太Lorraine送給她的冷帽,她大讚:「因為當你冇頭髮時,個人會好凍,出街要戴帽,呢頂係古巨基太太幫我喺日本買返嚟嘅冷帽,好舒服,日本物料比較優勝。」

金燕玲又指之前試過綁頭巾,但因為五顏六色難襯衫兼且較難綁,「我唔似外國人咁深輪廓,又要諗埋自己妝容,我希望香港有人專門做呢啲畀癌症病人使用嘅頭巾,頭巾呢件事係值得投資,亦應該有人要做」。

金燕玲表示獲朋友提醒她要注意飲食,她說:「我知道今次係由於荷爾蒙嘅問題所引致嘅,所以飲食要注意,比如食雞一定要食無激素雞,燕窩一定唔食得,花膠都唔可以食得多,簡單嚟講任何美容食物都不宜多吃。」

相關新聞:兩年前患子宮癌飽受煎熬 金燕玲再患乳癌︰幸運沒擴散

(即時娛樂)