拍網劇邀余潔滢惡搞雞翼 徐頴堃呻難請媽咪雪梨出山 (18:57)

文章日期:2021年03月25日

徐頴堃(Erica)早前由幕前走到幕後,與本地年輕製作團隊合作,創作網劇《我在CoverDog的日子》。首次擔任編劇與副導演的Erica,找來同公司的余潔滢(Zoe)和張丹蕾(Dana),為其「處女作」演出,Erica表示︰「今次呢套係處境喜劇,事前好緊張,怕創作劇情唔夠好笑,都係將自己親身經歷寫落劇本再放大,播咗幾集反應唔錯,自己都好開心。」

提到最新播放的一集,飾演Zoe秘書的Dana,為「遺失的雞翼」搞了一場「大龍鳳」,嚴刑追問公司同事雞翼下落所發生的趣事,Erica表示這是她的親身經歷,她笑說︰「有一次拍攝時我買咗一盒雞翼,之後發覺唔見咗一隻,就係咁問人有冇食到,有位成員認係佢食咗,但佢係唔想我唔開心先咁講,我就更加想知隻雞翼去咗邊,最終原來雞翼係畀人整跌咗。」

至於會否為父母徐少強和雪梨創作劇本?Erica笑說︰「如果可以當然好啦,但呢個要諗諗拍攝乜題材,依家儲多啲經驗先,要有好劇本先可以叫郁佢哋,特別要請媽咪出山都好難㗎。」

(即時娛樂)